به نام خداوند مقلب القلوب کننده دل ها 

ابتدا تبریک بگم سال نو رو به همه مردم جهان و آرزوی سلامتی برای استاد آواز ایران محمد رضا شجریان و شفای همه بیماران امیدوارم سال خوبی رو داشته باشید .

اما بگم از حاشیه های سال جدید و از عکس اندازی هام بر روی پشت بام امام زاده و خانه ی یکی از دوستان که یه عده فکر می کردن رفتم چشم چرونی که حالا من اون ضرب المثل روشون عملی نمی کنم اما تقضا دارم که قضاوت علکی نفرمایند عکس های زیارت اهل قبور امسال رو گرفتم نه برای یه پست راجب عید همین بس .

و این که یه عده می گفتن من به خاطر اندیشه سیاسیم لیاقت اداره این وبلاگ ندارم دو نکته به این اساتید می فرمایم :

1- من تا به امروز حتی یک پست سیاسی منتشر نکرده و نخواهم کرد چون دلیلی برای این قضیه ندارم حالا اگر دوست دارید که ساسی باشه من برای اونم راه علاجی دارم 

2- سعی کنید اندیشه اکثریت روستا رو که همه ما میدونیم چیه رو قالب بر نظر خودتون نکنید بگریم که هنوز هستند و لازم دارند کسانی در این روستا که مدعی هستند باید روستا آقا بالا سر داشته باشد ر قضیه دانشگاه آزاد داشت و دیدیم که چه نتیجه ای داشت پس لطفا تکرار مکررات نکنید و حال مردم را بیشتر از این نگیرید.

من بار ها گفته ام و می گویم حدف من از ارسال مطالب زنده نگه داشتن مراسمات فش هست حالا هر کس که می خواهد بر خورد سلیقه ای کند راه باز و جاده دراز .

حال عکس ها امسال و توضیحات هر کدام


عکس های زیارت اهل قبور در پنج شنبه اول سال


    

  سامان جمالی ادمین گرامی وبسایت فش که قرار گزارشی رو از مسابقات فوتبال امسال تهیه کنه  

   


چشمه قدیمی    


              

    

                                                        

عکس هایی از جام نوروز که نام مرحوم سرهنگ فرهاد و ... برگزار شده امیدوارم بد اخلاقی ها ورزشی روستا (لج و لج بازی و قومی گری جای لایق گری )در این  مسابقات تکرار نشود 


عکس های از سالن غیر استاندار برای ورزش


برنامه های نوروزی این وبسایت ادامه دارد.



گفتنی ها زیاد است اما با ما همراه باشید با  آرزوی موفقیت سال نو باز هم مبارک