به نام حضرت عشق 
اول این که عزاداری ها تون مقبول درگاه حق تعالی 

دوم اینکه امسال هم مثل سال های قبل فیلم بردار ها خیلی بودن و ارسال ها شون هم به تعداد پایین 

سوم هم داستان دعوای من که یک به چهار خدمت تون رسیدم و چه داستان هایی بعدش نشنیدم خدا رو شکر که یک هفته اوجا بودم حضرات هم اونجا بودن اگر واقعا خیلی مدعی قدرت و چیز های دیگه می بودن ما منتظرشون بودیم که قدرت نمایی کنن ولی مثل اینکه شایعه سازی و پهلوان پنبه گی در ذات یه عده خانه کرده ادعا های پوچ و بی سر ته شون بماند .

چهارم همون طور که سال قبل هم گفتم عزاداری بنگاه بخت باز کنی و دوست یابی نیست .

و من الله توفیق



فیلم های ضبط شده توسط خودم

نکته برای دیدن فیلم به صورت آنلاین روی لینک ها کلیک کنید و برای دانلود مستقیم گزینه دانلود را بزنید



نکته پایانی تمامی فیلم های بالا کانال تلگرامی ایالات متحده فش موجود است با #سایت_مداحی_فشی